#include <Servo.h> // Συμπερίλαβε τη βιβλιοθήκη του σέρβο Servo myservo; // Δημιούργησε ένα αντικείμενο τύπου Servo int s=1; // Το βήμα (μοίρες) που θα αυξάνουμε τη θέση του σέρβο σε κάθε επανάληψη void setup() { myservo.attach(9); // Σχετίζει το σέρβο με το πιν 9 } void loop() { for(int i=0; i<=180; i=i+s){ myservo.write(i); // Γύρισε τον άξονα του servo στην τιμή i delay(15); // Περίμενε λίγο για να γυρίσει το servo στην τιμή που θέλουμε } for(int i=180; i>=0; i=i-s){ myservo.write(i); // Γύρισε τον άξονα του servo στην τιμή i delay(15); // Περίμενε λίγο για να γυρίσει το servo στην τιμή που θέλουμε } }