#include <Servo.h> // Συμπερίλαβε τη βιβλιοθήκη του σέρβο
Servo myservo; // Δημιούργησε ένα αντικείμενο τύπου Servo
int s=1; // Το βήμα (μοίρες) που θα αυξάνουμε τη θέση του σέρβο σε κάθε επανάληψη
void setup()
{
myservo.attach(9); // Σχετίζει το σέρβο με το πιν 9
}
void loop()
{
for(int i=0; i<=180; i=i+s){
myservo.write(i); // Γύρισε τον άξονα του servo στην τιμή i
delay(15); // Περίμενε λίγο για να γυρίσει το servo στην τιμή που θέλουμε
}
for(int i=180; i>=0; i=i-s){
myservo.write(i); // Γύρισε τον άξονα του servo στην τιμή i
delay(15); // Περίμενε λίγο για να γυρίσει το servo στην τιμή που θέλουμε
}
}
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου